basso-sobre nosotros

L'EMPRESA

Basso és una empresa del sector TIC situada a Sabadell (Barcelona) des de fa més de 35 anys, enfocada a donar servei a les empreses per tot Catalunya, i que ha comptat amb el pas del temps, amb l'adaptació necessària per adequar-se a les exigències del sector.

basso-sobre nosotros

LA NOSTRA FILOSOFIA

Proporcionar als nostres clients, solucions a les seves necessitats actuals i futures. Disposem d'acords amb prestigiosos Partners de les marques que representem (Kyocera, Xerox, Epson, Oki), per cobrir el servei dels nostres clients a tot l'estat Espanyol, si així ho necessiten.

basso-sobre nosotros

QUÈ FEM?

Tota la informació detallada la trobaràs a l'apartat de Productes i Serveis: ampli catàleg d'equips d'impressió, rènting, serveis d'impressió gestionats, equips d'arts gràfiques, solucions de Software i digitalització documental, servei tècnic de reparació d'equips i suport informàtic.

CREIXENT DIA A DIA DES DE 1981

PER QUÈ  TRIAR-NOS
0
Anys en el mercal d'impressió
0
Projectes acabats
0
Equip de treballadors
0
Hores treballades

Com et podem ajudar?

Vols saber com pots reduir els costos d'impressió de la teva empresa? La teva oficina és un caos per culpa de la quantitat de factures que reps cada dia i t'agradaria digitalitzar-les? Estàs buscant un servei tècnic que arregli una avaria del teu equip informàtic el qual t'està causant un autèntic maldecap?

A Basso tenim la solució a totes aquesta preguntes. Posa't en contacte amb nosaltres, t'ajudarem a solucionar aquests problemes i molts altres més. Els nostres experts t'aconsellaran, analitzaran el teu cas exhaustivament i t'ajudaran a configurar la millor solució per al teu negoci.

Renting d'impressores

Equips d'impressió

Equips d'arts gràfiques

Serveis d'impressió gestionats (MPS)

Solucions cost per pàgina

Software documental

Informàtica

Solucions de financiació

Venda de consumibles

FAQ's

Els documents s'han d'escanejar amb un multifuncional amb escàner que tingui hypass per poder integrar la gestió documental al teclat de la multifuncional i així agilitzar tota la gestió dels documents. A partir d'aquí, el gestor documental fa tot el que se li hagi programat que realitzi.

El tipus d'impressora que més recomanem per a l'entorn d'oficines, és la multifuncional departamantal A4 en color ja que es poden adaptar i configurar per a cada usuari les opcions que més s'adaptin a les seves necessitats.

És el servei que s'ofereix a la majoria d'empreses que necessiten no haver de ocupar-se dels equips d'impressió i que deleguen tota la gestió d'aquests equips a empreses dedicades a aquests termes, com pot ser gestió de consumibles, avaries o qualsevol incidència que detecti el sofware de l'equip.

La diferència és que els equips de color permeten imprimir documents en diferents tintes i els monocroms només en tinta negra. Avui en dia els preus d'impressió a color s'han reduït tant que, en alguns casos, pot tenir el mateix cost que fins i tot una pàgina en monocrom.

El principal avantatge de la tinta sòlida és que aquesta técnologia no fa servir tòner i els seus components són molt mes respectuosos amb el medi ambient.

Per poder realitzar una consultoria de costos d'impressió només cal tenir dades de la forma d'impressió de la seva empresa i necessitats de la mateixa. Un cop el consultor té aquestes dades, i després d'haver realitzat aquest estudi, se li facilita a la companyia, de forma totalment gratuïta, les conclusions de la consultoria podent apreciar un estalvi d'entre un 20 i un 50% dels costos d'impressió .

El nostre fantàstic equip

El factor d'èxit dels nostres serveis

Ivan Sanz

CEO 

Gerent i soci. Responsable de determinar la direcció estratègica de l'empresa i assegurar-se que s'implementi a través de mesures funcionals. Dirigir, motivar i incentivar al personal. Control sobre l'execució de les diferents estratègies a seguir i el compliment del Business Plan.

Joan Carles Pérez

RESPONSABLE COMERCIAL

Planificar, organitzar i supervisar l'activitat comercial. Elaborar i controlar els pressupostos anuals. Assolir els objectius de venda i rendibilitat de l'àrea.
Garantir l'execució de les polítiques comercials, de vendes i gestionar l'equip de treball.

Anna Coll

RESPONSABLE DE MARKETING

Gestió de continguts de les diferents eines de comunicació online. Disseny web, maquetació i manteniment. Disseny de recursos gràfics. Keyword research SEO / SEM. Campanyes d'email màrqueting. Gestió de xarxes socials.

Francesc Matencio

ENGINYER TÈCNIC

Responsable de la gestió d'avisos del departament de servei tècnic. Encarregat de coordinar i organitzar l'equip i solucionar possibles incidències de parcs de maquinària. Elaboració i aprovació de pressupostos.

ELS NOSTRES CLIENTS MÉS SATISFETS

Les millors referències d'una empresa no són les que vénen proporcionades per una gran campanya de màrqueting. Les millors referències, ens les proporcionen els nostres propis clients, aquells als que els has resolt la problemàtica en la seva empresa, als quals has ofert solucions a les seves necessitats, i en definitiva els has ajudat en el seu dia a dia.

"Portem molts anys treballant amb Basso, i sempre ens han aportat solucions útils i rendibles per a la nostra empresa, sobretot dins el camp de la impressió. A dia d'avui, aprofitant una renovació d'equips, hem incorporat la seva Solució de Captura, Gestió i Enrutament documental AutoStore, que ens proporciona agilitat, organització i control documental, amb unes possibilitats futures, fins fa poc temps impensables. "

Marc Núñez - Director de sistemes

FAES Amadeo Farell S.A.U.

"Basso sempre ha estat un referent en solucions d'impressió a la nostra ciutat. És per això que, quan vam tenir la necessitat de dotar les nostres instal·lacions d'un equip professional d'impressió no vireo dubtar en contactar amb ells. Nosaltres valorem abans de res el bon servei , la resposta davant les incidències i el fet de poder anar a un proveïdor proper sempre que calgui i Basso cobreix tots aquests requisits. Necessitàvem d'un assessorament previ sobre quin dispositiu cobria millor les nostres necessitats i hem encertat de ple. Ara estem molt satisfets amb la màquina que treballem la qual ens cobreix una doble funcionalitat: la papereria pròpia d'un establiment de mobles de cuina i cobrint les altes exigències que la distribució nacional en la que treballem ens demanda. "

Samuel Hernández - Responsable d'imatge

Cocinas Nobilia - Küchentime

"Un equip increïble, amables i molt professionals. Ens han facilitat equips d'impressió multifunció d'última tecnologia i en breu ens instal·laran un programa de gestió documental per digitalitzar tots els documents de l'empresa. Sense cap dubte recomanem els serveis que ofereix Basso"

Envasados a Terceros 

Parlem de volums i tasques a realitzar, tenim l'equip que necessites!

image
http://www.basso.es/wp-content/themes/blake/
http://www.basso.es/ca//
#3691ad
style1
paged
Cargando publicaciones ...
/var/www/vhosts/basso.es/httpdocs/
#
on
none
loading
#
Sort Gallery
http://www.basso.es/wp-content/themes/blake
on
yes
yes
off
Escribe tu email aquí
on
off
ca